dilluns, 29 de setembre del 2008

GR 150: Montellà - Querforadat

L'etapa comença pujant entre els prats i humides pinedes de la banda obaga, tot veient la paret nord del Cadí iluminada pels primers raigs de sol. Es passa per Sant Bartomeu, que no té ermita ni res. Després es baixa fins al santuari de Bastanist, per un corriol molt bonic.
Des d'allà s'agafa un corriol que després s'ajunta a una pista, tot pujant en direcció a Estana. S'arriba al poble i es visita (ja que hi som).
D'allà el camí puja una mica fins al coll de Pallers. I llavors comença una agradable passejada enmig d'una altra pineda obaga i humida, plena de molsa i bolets, amb contrastos de colors i llums... amb olor de bosc. S'arriba al Querforadat sense saber si mirar el pintoresc poble o girar la vista cap al Cadí.
Posted by Picasa

Xiruquero-kumbaià ha dit...

Certament aquest tros de la Cerdanya és d'allò més bonic. Per bé que he estat al Querforadat -ara no recordo des d'on vam anar-hi- segur que no era des de Montellà. Prenc nota doncs, d'aquest camí.